Keurmerk uitvaartzorg

Stichting Keurmerk Uitvaartzorg

Vanaf januari 2016 is Begrafenisverzorging Den Hollander in het bezit van het keurmerk Uitvaartzorg van de SKU Stichting Keurmerk Uitvaartzorg.
Een begrafenis is een emotionele gebeurtenis. Wanneer u een begrafenis moet laten verzorgen, wilt u dat dit goed gebeurt.
Wij van Begrafenisverzorging Den Hollander willen dat ook voor u. Wij werken volgens de strenge eisen van het keurmerk om de begrafenis goed en waardig te laten verlopen, geheel volgens uw wens.
Hét kwaliteitskeurmerk voor de uitvaartbranche met een vermelding op ConsuWijzer.nl en beloond met een 10 door de Raad voor Accreditatie.
 
De eisen van de Stichting Keurmerk waar wij aan voldoen bieden u als nabestaande duidelijkheid over de kwaliteit van uw begrafenis onderneming.
U kunt erop vertrouwen dat de dienstverlening van alle keurmerkhouders aan deze zes eisen voldoet. Jaarlijks toetst een onafhankelijke instelling of zij nog aan deze hoge kwaliteitseisen voldoen.

Heldere afspraken over uitvoering
De begrafenisverzorger legt alle gemaakt afspraken schriftelijk vast. Ook wanneer deze later mogelijk wijzigen. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.
 
Transparante kostenbegroting
Ook de gemaakte prijsafspraken legt de begrafenisverzorger schriftelijk vast, inclusief latere wijzigingen.
 
Goede organisatie van de begrafenis
De begrafenisverzorger garandeert een correcte uitvoering van de uitvaart van begin tot eind, en stelt voor elke uitvaart een uitgebreid dossier samen.
 
Bekwaam personeel
Het personeel van de begrafenisverzorger is gekwalificeerd.
Een begrafenisverzorger moet per jaar 50 punten verzamelen, waarbij hij tenminste 25 begrafenissen per jaar geregeld en/of uitgevoerd heeft in de laatste 2 jaar.
Zo kunt u erop vertrouwen dat uw begrafenis in goede handen is.
 
Doelmatige klachtenafhandeling
De begrafenisverzorger hanteert een adequate klachtenafhandelingsprocedure.
Wanneer de klacht niet in samenspraak tussen de begrafenisverzorger en de opdrachtgever kan worden opgelost, wordt de klacht in behandeling genomen door de Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen.
 
Klanttevredenheidsonderzoek
Iedere Keurmerkhouder voert elk jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit.
Op basis van de resultaten van dit onderzoek past de begrafenisverzorger waar nodig de dienstverlening aan.

Heeft u hierover nog vragen dan beantwoorden wij die graag voor u.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.